woensdag 15 juli 2009

Quality Time

Gisteren zijn Nele en ik een dagje naar Asse getrokken voor een beetje relax-tijd met ons tweetjes. We zijn samen naar de markt geweest waar we Anne-Sophie, Riske & Tanteken zijn tegengekomen. Tante Linda was daar ook en dat was wel al een tijdje geleden dat we haar gezien hadden. We zijn samen iets gaan drinken en nadien mocht ik mee op het appartementje van Tante Linda. Pruts, de kat, vond dat niet zo fijn dus die heeft zich in de slaapkamer gaan verstoppen.
Nadien zijn Nele & ik ook nog eens bij meter & peter Asse geweest. Lekker buiten in het zonnetje zitten is wel leuk. In het naar huis rijden zijn we dan ook even bij pépé gestopt en daar heb ik de garage een beetje verkend. En natuurlijk mocht een lesje op de hondenschool ook niet meer ontbreken hé. Zeker nu het de laatste week is voor het groot verlof. Dan is er 4 weken geen les een beetje zoals zomervakantie in de mensenschool... Ik ga dan ook mijn vriendjes missen hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten