donderdag 19 februari 2009

Dag 18 ...

Vandaag mocht ik heel vroeg opstaan van Peter & Nele. Terwijl zij hun ontbijt opaten mocht ik beetje TV kijken. Het was wel het journaal laat, maar I LOVE TV. Dan was het weer quality-time met Neleke want Peter moest gaan werken. Ik heb heel het huis doorgehold en met alles gespeeld wat ik tegenkwam. Inclusief Neleken haar pantoffels. Ik vond dat heel leuk, Nele niet zo echt denk ik want ze nam ze mij meteen af en dat doet ze normaal niet met mijn speeltjes. Nadien was het natuurlijk weer tijd voor relax-tijd alleen want ook mijn bazinnetje moest gaan werken.

En dan vanavond ... Oh jongens, weer dat bad in!!! Ik had een beetje last van de jeuk en het badje heeft wel deugd gedaan hoor. Terwijl mama (Nele dus, want zo zie ik haar als mijn mama) mij lekker aan het verwennen was stond papa (da's dus Peter.) beetje met mij te lachen! Ik zag er namelijk heel grappig uit met mijn natte snoetje. Nu mag ik extra laat opblijven om mijn blogje up-to-date te houden omdat mama morgen met de jeugdbeweging op weekend gaat en ik niet alleen op de pc mag. Dus is het al zeker tot zondag !!!


Poot & knuf

Elmo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten