zondag 22 februari 2009

Elmo's Back

Jeej !!!! Neleke is terug thuis van weekend met de jeugdbeweging en ze had een HEEL grote zak nieuw eten voor mij mee. De zak was groter dan mezelf en gesmuld dat ik heb...

Peter is ook blij dat mijn mama terug thuis is, want ik heb eigenlijk een klein beetje het varkentje uitgehangen toen Neleke op weekend was. Ik heb Peter heel dikwijls uit zijn zetel doen komen en kuisen. Dat was eigenlijk wel niet lief van mij, maar ik denk eigenlijk wel dat Nele het stiekem een beetje grappig vond dat Peter zo heeft afgezien met mij ... Zo is ze wel hoor ;o) ... Bij haar doe ik dat eigenlijk allemaal niet, dus ben ik dit weekend eigenlijk wel een klein beetje stout geweest. Ik zal mij maar gaan excuseren bij Peter want hij is toch zo lief voor mij.
Slaap lekker iedereen,
Dikke lek, snuf & poot...

1 opmerking:

  1. Das niks ventje, de papa mag ook nekeer weten wat het is ne kleine in huis te hebben :) Doe zo maar verder jongen

    BeantwoordenVerwijderen