donderdag 2 april 2009

Lentezonnetje

Amai amai ... De eerste zon is daar nog maar of ik mocht mijn pootjes al fameus strekken. Ze waren nog niet goed wakker of IK mocht al beginnen lopen ... Ochtendgymnastiek noemen ze dat! En maar met die bal gooien naar mekaar en ik mocht er altijd achterlopen. Maar bon, ik vond dat eigenlijk nog wel leuk :o)
Was ik dan uiteindelijk een beetje moe van het lopen mocht ik meteen gaan wandelen, MET de nieuwe leidband natuurlijk. Dat vond ik eigenlijk niet zo leuk want dat voelde maar raar aan aan mijn snoetje, maar alez. Ik ben hem nu gewoon en moet hem toch alleen maar om als we gaan wandelen.
Toen we terugkwamen heb ik mij even mogen verfrissen en neem dit maar heel letterlijk. Neleke zat foto's van mij te nemen toen Peter ineens HEEL in't geniep met de tuinslang mij natspoot... Eerst vond ik het niet zo leuk omdat ik verschoten was, maar eigenlijk was het wel heel koel na zo een lange wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten