donderdag 2 april 2009

Op stap met de meisjes ...

Dinsdag = marktdag ...
Van zodra het goed weer is gaan Nele & ik naar de markt in Asse. Dat is onze wekelijkse afspraak. Deze week was het toch een beetje anders dan normaal. Toen we in Asse aankwamen stonden we even met iemand te praten en toen zag ik hem voor de eerste keer ... De beaglehond... een lief klein hondje met licht-vosse plekjes. Zij gingen ook naar de markt dus namen wij maar een andere weg omdat het hondje altijd achter zich bleef kijken en zijn baasje altijd aan hem moest trekken om hem vooruit te krijgen. Toen we aan de bank stonden om centjes af te halen stond datzelfde hondje ineens weer achter ons. Dus wij maar terug de andere kant uit :o) ...
Dan zijn we oma nog tegengekomen & Ellen, een vriendin van Nele, zij was op stap met enkele mensen in een rolstoel. Die vonden mij precies ook wel leuk want ze wouden allebei een kusje van mij.
Toen we stonden te wachten aan het kippenkraam kwam mijn vriendje ineens terug langs, maar hij moest direct door van zijn baasje. We zijn dat hondje daarna nog een keer of 3 tegengekomen.
Natuurlijk hebben we dinsdag ook een bezoekje gebracht aan Marielle & Anja. Dat zijn de collega's van Nele bij Promo Fashion & bij oma & opa. Opa was net een pens aan het eten, maar ik kreeg geen stukje van Nele.
Toen zijn we samen met meter op stap geweest. Eerst voor mij nog een speeltje gaan halen (ben ik niet verwend!) en voor meter en nieuwe bril.
Daarna zijn we samen naar meter thuis gegaan en heb ik nog een beetje met Bob & Luna mogen spelen. Ik was wel moe hoor toen ik thuiskwam, maar het was een leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten