zondag 3 mei 2009

Les 2

Gisteren ben ik opnieuw naar de les geweest. Deze keer zijn we ernaartoe gewandeld, ik samen met Peter & Nele.
Eigenlijk had ik niet veel zin in de les en dat was dan ook te merken. Ik had het heel moeilijk met opletten en heb eigenlijk niet zo goed naar Neleke's uitleg en commando's geluisterd. Ik had het te druk met de andere hondjes te bestuderen... Vooral Nelson, da's ook een zwart labrador reutje die sinds gisteren ook naar de les komt. Hij is wel nog heel wat kleiner dan mij, maar hij laat al heel goed zijn tandjes zien als hij iets niet leuk vindt :o) Dus hou ik mij momenteel maar bezig met de honden van mijn grootte ...
Na de les was ik eigenlijk nog niet moe, ik denk dat ik overdag een beetje teveel geslapen heb :o) Gelukkig zijn we dus ook weer te voet (of in mijn geval te poot) naar huis moeten gaan. Ik had wel enorme dorst toen ik thuiskwam en dan ben ik als een blok in slaap gevallen. Ik heb zelfs tot 8uur deze ochtend geslapen. Da's lang voor mij want nomaal ben ik al wakker om 6u ... De lessen doen dus wel goed voor de nachtrust van mijn baasjes :o)
Nu ga ik nog wat spelen en oefenen met Neleke ... Zodat we het dinsdag terug goed kunnen doen op de les ...
Dikke snuf & poot
Elmo xXx

1 opmerking:

  1. Hallo Nele
    Mooie blog en leuk verteld.Ik heb je ook op mijn blog vermeld.
    Hieronderonder vind je mijn blog waar je bij de links nog blogjes van de hondenschool vind
    grts Brigitte

    http://www.bloggen.be/fara2006/

    BeantwoordenVerwijderen