maandag 18 mei 2009

Ziekjes ...

Zaterdag ben ik niet naar school kunnen gaan omdat Nele & Peter een familiefeestje hadden en dat was eigenlijk maar goed ook .. Ik was namelijk al een hele week ziekjes. Last van mijn darmpjes enzo. 's Nachts kan ik moeilijk slapen en dus ook mijn baasjes want die moeten voor mij dan opstaan.
Nele heeft dan maar naar Neil gebeld, je weet wel onze dierenarts, en die zei dat ik rijst moest eten. WOEHOEW ... Ik mocht eindelijk eens menseneten eten. Neleke heeft dat dan maar gemengd met mijn voedsel en ik heb gesmuld!!! Het heeft wel geholpen hoor want nu voel ik mij al veel beter. Maar om op krachten te komen laat Nele mij toch nog genoeg slapen hoor ... Ik ben hier echt wl een verwend puppietje :o)
Dikke kus & poot
Elmo xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten