donderdag 24 september 2009

Doggysitten ...

Jaja, je leest het goed. Doggysitten: dat is wat mama midden september heeft moeten doen op mijn halfzusje Luna (de husky) en oom Bob (de engelse fox) omdat meter & peter op vakantie waren naar Turkije. Natuurlijk kon mama geen hele week zonder mij (en/of papa) dus mocht ik enkele dagen mee ... Ik heb daar kunnen ravotten met de andere hondjes en kunnen kijken naar de poesjes die ik, al zou je het vermoeden, met rust heb gelaten. Alleen het slapen ging niet zo goed daar. Ik ben de trap niet gewoon en durfde die dan al niet op, laat staan af! Als ik dan uiteindelijk toch in de slaapkamer geraakt was, kon ik daar de slaap niet vatten. Mama heeft nog enkele uurtjes mogen opzitten met mij eer ik in slaap viel en dan nog! Ik was ook weer op tijd wakker, want natuurlijk heb ik even aan het eten van de poesjes gezeten, wat niet mocht! En dus had ik even last van mijn buikje.
Die zaterdag gingen we toch terug naar huis want mama had een etentje met enkele vriendinnen. Spijtig genoeg moest ik wel de hele avond in mijn bench zitten, maar dat wou helemaal niet zeggen dat ik geen aandacht of liefde gekregen heb, integendeel eigenlijk. Mama's vriendinnen vonden mij een schatje! En ik vond hen ook heel leuk. Toen ze (eindelijk) gedaan hadden met eten mocht ik wel uit mijn bench en kreeg ik knuffels genoeg om de hele avond goed te maken...
Ik was wel heel blij toen mama 's nachts terug thuiskwam van "de laatste trippelfuif" en ik haar weer helemaal voor mij alleen had ... Was dat even gezellig! Lekker nog een badje genomen met een glaasje champagne (dat was nog over van het etentje) en dan in bed. Toen papa thuiskwam (die was ook zijn eigen feestje gaan bouwen) was het opnieuw richting zusje & oompje ... Een heel vermoeiende week voor mama en wat waren we allemaal blij toen meter & peter terug thuis waren want dan kon mama terug voor mij en papa zorgen ... Re-United ... That's the way we like it !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten