maandag 28 september 2009

Jaarmarkt Gooik

Zaterdag 26 september was het jaarmarkt hier in Gooik en mijn vriendjes van hondenschool D'Hoeve in Gooik gaven een demonstratie. Dus zijn mama & ik eens even gaan kijken naar hoe mijn vriendjes het deden en het was heel mooi. Al die hondjes die mooi volgden en luisterden naar hun baasjes. Het werkte aanstekelijk, zelfs zo goed dat ik uiteindelijk al naar Guy (onze voorzitter) begon te luisteren als hij de opdrachten doorgaf. Nadien zijn we nog even meegeweest met de anderen om iets te gaan drinken en dan naar huis.
Toen papa thuiskwam zijn we ook nog even gaan wandelen naar de kermis en jeugdhuis Guuk ... Waar tante Fie was EN ... STELLA !!! Tante Fie had gevraagd of ik niet even met de andere hond wou komen spelen omdat zij al een hele dag alleen in het jeugdhuis had gezeten. Maar wat was mijn verwondering (en ook die van mama) groot toen wij een mooie ZWARTE LABRADOR TEEF aantroffen ... De liefde was meteen groot en wederzijds ook! Oh wat was ze mooi ... Na een tijdje spelen was het tijd voor zowel stella als mezelf om naar huis te gaan slapen. Ik heb die nacht zeker van Stella gedroomd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten