maandag 7 september 2009

Meldert Kermis

Gisteren mocht ik nog eens met mama & papa mee. Na een tochtje met de auto kwamen we eindelijk aan in Meldert. Het was daar "kermis" ... Nu ja, er stonden geen kermiskraampjes, maar er was wel een rommelmarkt ... Meldert Kermis dus ... Logisch hé ;o)
Maar die kermis/rommelmarkt trok mijn aandacht niet ... Wel Bob & Luna ... Mijn oom & half-zusje: Jah Luna is mama's & papa's eerste hond, een husky-teefje; die mama heeft moeten "achterlaten" toen ze bij papa kwam wonen omdat Luna al 4 jaar samenleefde met Bob & de poesjes. Maar bon dit geheel terzijde.
Ik heb een hele namiddag gespeeld met de andere hondjes en dan ook nog een wandelingetje gemaakt op de rommelmarkt met mama & papa ... Toen we 's avonds thuis kwamen was ik eigenlijk wel heel moe. Dus nog een beetje eten en dan zeteltje in voor een dutje. Gelukkig gingen mama & papa ook op tijd slapen. Daar was ik helemaal uitgeteld en heb ik mij genesteld in de armen van papa ... Check it out ;o)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten