donderdag 19 maart 2009

Cadeautje

Wat een week. Zo een lekker weertje & Neleke werkt halftijds. We zijn dus buiten geweest, naar de markt. Gaan wandelen & gewoon een beetje in de zon gezeten. Ik heb enkele cadeautjes gekregen ook ... Ik heb een nieuwe leidband gekregen om te gaan wandelen "De Gentle Leader" noemen ze dat, dat moet helemaal rond mijn snoetje zodat ik niet tegentrek. Ik heb hem nog niet echt kunnen uittesten omdat ik sindsdien alleen nog maar in de straat gewandeld heb en dat mag ik zonder leidband. Leuk hé :o)
Vandaag heb ik een petje gekregen, tegen de zon, maar het is wel nog wat te groot en er moeten nog gaatjes in gemaakt worden om mijn oortjes door te steken. Normaal gaat dat morgen gebeuren en kan ik het misschien eens showen voor op de foto :o)
Nu ga ik samen met mama mijn papsje gaan halen zodat we weer heel zijn als gezinnetje...

Dikke snuf & poot
Elmo (de superster ... )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten