dinsdag 3 maart 2009

Naar de markt

Vandaag ben ik de eerste keer naar de markt geweest. We zijn met de auto naar Asse gereden en daar heb ik dan heel lang mogen wandelen. Ik vond het wel leuk hoor zo tussen al die kraampjes lopen en al die nieuwe mensen zien. Sommige mensen wouden mij een vleesje geven, maar dat mocht nog niet van Nele. Ze vond mij nog te jong om al restjes te eten.
We zijn dan ook nog snel even bij mama's collega's geweest bij Promo Fashion in Asse. Daar heb ik van Marielle een leuk mandje gekregen om in te liggen.
Nadien zijn we bij bomma langsgeweest en dan bij peter. Hij had blijkbaar niet zoveel tijd want hij ging snel terug aan het werk.
Ik ben nu dus eigenlijk wel een beetje moe, dus ik ga nu een beetje rusten.
Dikke snuf & poot
xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten