zaterdag 14 maart 2009

Spuitjes

Dinsdag ben ik bij de dokter geweest. Hij heeft mij toen niet 1, maar 2 spuitjes gegeven! Mama had dat gevraagd. Ik vond dat helemaal niet leuk. Bij het tweede spuitje begon ik zelfs al te bibberen nog VOOR het spuitje in mijn bil zat. De dokter en mama moesten daar wel mee lachen, maar ik vond die prikjes helemaal niet grappig. Nadien heeft hij ook nog in mij oortjes gekeken en naar mijn buikje geluisterd. Dat was niet zo erg, het leek wel op knuffelen. Ik heb ook een medaille gekregen: "ingeënt tegen rabies" staat erop :o) Ik moet wel nog terug gaan voor mijn extra spuitje want dat was de dierenarts van de kennel mij vergeten te geven toen ik kleintjes was.
Het was een hele ervaring voor mij, maar ik vind de dokter eigenlijk wel leuk hoor.
Dikke snuf & pootje
xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten