donderdag 26 maart 2009

Slaappartijtje

Zaterdag mocht ik met mama mee naar meter. Daar heb ik weer de hele dag mogen spelen met Bob & Luna. 's Avonds mocht ik zelfs met mama mee naar de kamer om bij meter te blijven slapen. Dat was de eerste keer dat ik mee mocht op de kamer om te slapen en Neleke was heel fier op mij want ik heb mij kunnen ophouden tot zij wakker was en mij buiten had gelaten. Sindsdien mag ik elke nacht met hen mee op de slaapkamer. Da's veel leuker natuurlijk dan alleen in de badkamer, maar 's morgens moet ik toch terug ff alleen blijven beneden want ik ben altijd veel te vroeg wakker en dan kunnen Peter & Nele niet meer slapen. Zo erg is het niet want ik krijg dan altijd mijn eten al terwijl zij nog wat slapen en dan is Nele altijd op tijd terug beneden om mij buiten te laten ...
Ik ben hier echt met mijn hondenkont in de boter gevallen zenne...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten