dinsdag 3 maart 2009

Familiebezoek

Maandag 23 februari mocht ik van Nele mee naar peter & meter Asse (ik noem ze bompa en bomma). Nele moest met bompa naar het ziekenhuis en ik mocht ondertussen even bij bomma blijven. Dat was leuk hoor, ik kon daar het huisje verkennen en kennis maken met Netje, de kat des huizes. Ze vond het niet zo leuk dat ik er was dus heeft bomma haar maar in de veranda gezet voor de zekerheid.
Toen mama terugkwam van het ziekenhuis had ze mij nog een verrassing mee ook ... Meter had pijn in haar rug en was juist terug van bij de dokter. Dus had Nele meter maar meegebracht. Ik ben altijd blij als ik mijn vrouwtjes zie hé ...


's Middags zijn we dan bij meter thuis geweest zodat ze niet alleen zat. Ik heb mij toen wel geamuseerd met Luna & Bob. Ik was wel enorm moe hoor toen ik thuis kwam. Dus ik heb niet veel meer gedaan dan mij lekker op mijn matje gelegd en geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten